Tuesday, October 19, 2010

kenangan masa semester 1&2

            Semester dua merupakan semester terakhir untuk aku bergiat aktif di upsi...nk tau sbnya knp???tggu episod akn datang..hihihii....Masa semester dua ni juga aku ada kenal dgn budak johor, nama dia aku dah lupa dah, sori bro, tapi muka demo kawe sentiasa ingat. Dia ni suka main skateboarding, tapi xder kawan kt upsi yg nk main. Tapi sib baik aku knl dia lebih awal, jadi ada la partner nk main skateboarding. Aku dan dia cuba memberanikan diri main kt court bola jaring, sb simen dia mmg sesuai untuk aku meluncur dan lompat2...Masa ni aku beli papan luncur guna duit PTPTN...huhuuu
          Setelah lama aku main, ramai lak budak2 upsi yg dtg tgk, pas tu ada jgk yg join sekali main. Makin lama makin ramai.MMg riuh la time tu,...Tapi ada jgk bdk laki yg mnyampah tgk kami main.Kunonnya nk tunjuk skill dan lagak lah...Mmg pon nk tunjuk skilll....wakakakakakak....yg ko org bengang dgn kami tu ngape?kami bkn kaco ko org pon....huhuhu....Sori la kengkawan, aku x der gmbr masa tgh meluncur nk upload..sb masa tu x der duit nk beli kamera digital n h.pon yg ada kamera, aku guna hpon 3310 jer...huhuhu....


No comments:

Post a Comment