Thursday, October 20, 2011

pelajar aku tanya apa itu blog semasa p&p???

sudah lama aku tidak menjenguk blogku ini..jadi dikesempatan ini aku nk cerita sikit pasal budak aku yg tnya apa itu blog.masa ni aku tgh ajar budak ni karangan ttg kebaikan blog kepada para pelajar.jadi masih ada lg segelintir pelajar yg masih blum mgetahui apa itu blog.almaklum lah sekolah ku ni luar bndar sikit...tapi nk kata ketinggalan x jugak sb budak ni kdg2 lebih hebat drp cikgu dlm sesetengah hal...
        jadi nk dipendekkan cerita aku bawa note book aku masuk dlm kelas...aku pun buka blog aku dan beberapa jenis blog lain untuk di tunjukkn kepada mereka,ada yg faham dan ada juga yg ramai x faham,al mklum lah mgajar budak kelas hujung ni pnjg sikit nk kena cerita kat diaorang...huuuuu....aku pun bkn terer jg pasal nk wat blog ni...ni pun tok guru aku yg ajar,En. Faizal Abi Setama....lama dah x jumpa kakah tu...ntah mana menghilang pun x tau...tp aku tgk dlm fb dia...leh dikatakan seminggu tu ada je dia ckp masuk komisen,sb dia ni terer bab2 nk cari duit kot internet...
       berbalik semula kpd cerita aku tadi...selepas aku cite kat pelajar aku ni cara nk wat blog,masing2 bersemangat nk wat blog,tp aku dah fahm budak2 ni,semangat kejap je, bila abis je waktu sekolah mula lah nk merempit...ok lah, aku cau dlu,nt klu bos round,kantooiii lak....salamm........

No comments:

Post a Comment