Sunday, October 17, 2010

apabila GreatTeacherNudin kebosanan.

            Hari ni aku busan sangat2..xtau nk wat per...nk kuar x der kete, awek aku pinjam. Dia gi kl cari barang2 nk tunang. Jadi dia pinjam kete aku sebab kete aku aotu, kete dia manual..faham2 jela klu kt kl bawa manual hari minggu, leh tercabut labu betis...huhuuhu...sori la sayangku, xdpt teman gi kl sb ada tanggungjawab yg lebih penting lagi..lg pun bos dah bising ari tu sb selalu kuar...huhuhu...semoga semua urusannya berjalan dengan lancar..amin......
            Ari ni 3 4 kali aku buka off laptop...buka pesssbukk, tgk blog...tp busan jgk...x tau nk wat per.line internet lak slow.arggghhhhh....tensen aku..dalam ketensenan aku pon gi lah lepak kt kantin asrama tgk tukang masak untuk budak ptg nt..lauk ptg td nasi tomato...aku pun cek la sikit2 tahap kbersihan kantin, alhamdulillah semua ok...diaorg mmg jaga tol kersihan..diaorg masak pon leh tahan jgk sedap, setakat 2tahun aku jd warden ni, masakan diaorg mmg menepati citara rasa aku, lg pun aku ni jenis yg x memilih sangt bab mkn..sekadar leh wat perut aku ni hilang mnyanyi jadilah...hehehehe...
            Sambil aku dok mkn cucur udang, diaorg sempat bg tau aku budak2 ni selalu bawa cawan dan pinggan masuk bilik. Banyak pinggan dan cawan x cukup. Aku apa lg, bengang la bila budak2 ni wat hal. Sambil cucur udang di mulut aku bergegas naik bilik budak2 ni, wat spot chek. Ada gak la pinggan dan cawan kt bilik budak2 ni. Bila aku tanya x nk mgaku. Aku pun angin la, marh kt budak2 ni x ada kesedaran sivik langsung, bilik lak bersepah, mcm kapal pecah. (dlm hati aku nk gelak jer sb tgk muka budak masing2 wat muka sposen, padahal aku dulu pun mcm tu jgk..hihihihihi sambil cover gelak). Pas tu aku pun suh diaorg kemas bilik. Masa aku wat spotchek td ada la jmp majalah pasal kete, jd aku pun rampas la. Budak2 x leh baca majalah pasal ni, bg cikgu bc x per, sb ko org x der kete.heheheheh....aku bg tau la tuan punya majalah ni, klu nk balik majalah, jmp cikgu kt bawah....fahaaaamm????faham cikgu!!!! dgn nada suara dlm tekak yg x nk bper kuar.....hahahahahahah.....

No comments:

Post a Comment