Thursday, October 14, 2010

jumaat yg sibuk

      klu hari jumaat aku tgk cikgu2 di sini masing2 sibuk.....hahahah....1st cikgu laki....kalut jer...al mklumlah jumaat adalah hari yg pendek di sekolah...tp ada jgk cikgu laki kt sini bila pas jumaat mereka sangg p lg dtg ke sekolah untuk urusan tertentu.bgus..chayok,chayok...ada yg sibuk tgh nk mnyiapkn buku rekod....pada yg bergelar cikgu  semua dah sedia maklum,hari jumaat wajib hntar buku rekod....tp ada jgk yg x hntar...sb x berkesempatan nk siapknnya...jd diorg hntar pg isnin..jnji bos x marah dah...huhu....

      td masa aku abis kelas,ada kawan aku punya la bagus,masa dia nk tggu masuk kelas sempat lagi nk siapkan buku rekod mengajar sambil dok menulis atas berenda kt depan kaki lima kelas...mmg ada ciri2 cikgu yg cemerlang lah kawan aku ni....hihihihi...masa yg terluang mmg x di sia2kan....bagus,bagus,bagus.....pagi tadi sebelum rehat bos nk jmp aku,jadi aku pon gi lah jmp dia kt opis,dia mintak nk jadual induk,aku pon mula blur sebab x pandai nk print jadual induk kt sistem jadual...tp nasib baik lah ada sahabat aku cikgu baharim dan cikgu syikin,leh aku mintak pertolongan diaorg..jadual tu nk di hantar pada hari isnin,,..fuhh...lega....okai lah,nk gi hntar buku rekod mngajar jp....rojer n out.........

No comments:

Post a Comment