Thursday, October 14, 2010

Permulaan hidupku di dunia & permulaan kisah hidupku di blog......

Aku telah di lahirkan ke dunia yang indah ini pada tanggal 26 julai 1984. aku rasa semua kawan2 aku yang rapat mesti dah tau tarikh lahir aku ni....tiap kali nk sampai hari besday aku mesti bertubi2 mesej sampai...tp hadiah x bnyak pon dapat...hahahah...aku di lahirkan di kg marak kota bharu....nenek aku pernah menceritakan kepada aku ttg kisah hidup aku semasa aku menetap di sini dulu kala,...aku tinggal di kg ini tidak lama sekitar satu tahun sahaja.,namun cerita ttg kisah hidp aku di sini mmg cukup sonok di dengar apabila nenek aku petah menceritakan kisah hidup aku yg belum masih mngerti apa2 pada masa ini...pernah sekali nenek aku bg tau yg pada masa kecik aku berlari2 mengejar motor semata2 untuk mendapatkan aiskrim roti...skang ni jarang dah sangat org jual aiskrim roti....klu ada pon diaorg x taruk kacang dalam tu....huhuhu...mybe nk jimat kot....almaklum lah..dulu kos murah sangt nk buat askrim....nenek aku cakap,masa aku lari kejar askrim,ada pacat kt pusat aku..siap bunting pacat tu hisap darah aku...sampai sekarang aku takut dgn pacat...tu lah puncanya..hahahahahahaa.....

1 comment: