Saturday, October 16, 2010

rona-rona kehidupan di upsi3


              Berbalik kepada kisah aku di upsi, setelah tamat sem satu, aku pun masuk sem dua, masa ni aku masih lagi menetap di upsi...aku pergi kelas masih lagi menaiki bus..kadang2 aku tumpang muto kawan aku,...masa ni aku dok sebilik dgn budak selangor, aku panggil dia mie...orgnya sporting dan gila2 sikit..tp otak geliga..housemate aku ni suka main badminton...dia ni x pernah mkn budu, jadi aku lah org pertama yg mengajarnya mkn budu..lama2 dia ketagih, ada satu masa tu dia letak budu dalam kuah megi, aku cakap gila ke ko ni...aku pon x pnh buat, tp dia ckp sedap...hahahahahah....ntah skang dia mkn megi dgn budu lg ke x aku pon x tau...lama dah aku lost kontak dgn dia...semoga dia dalam keadaan sihat sejahtera....
           Masa aku sem dua ni aku boleh la di katakan aktif join kelab kelana siswa upsi..masa ni aku memikul tanggung jawab sebagai Pen.Pengerusi Pengakap UPSI. Wadi lak jadi Pengerusi...aku dgn wadi ni mmg berpengakap sejak zaman sekolah lagi...mmg klu zaman sekolah dulu, sebut jer nk khemah, mmg kami lah org yg mula2 isi borng, baik peringkat sekolah mahu pun peringkat kebangsaan...last aku join peringkat kebangsan pada tahun 2002, JAMBORI MALAYSIA  di SIK, RIMBA TAQWA, KEDAH.
         Masa di UPSI ni aku mmg aktif bercamping, sb aku ni mmg seorang yg suka kepada aktiviti lasak,..pantang nk gi camping mesti nk ikut...hehehehehe....

No comments:

Post a Comment